[vc_row css=”.vc_custom_1519029855182{margin-top: -30px !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Spencer Johnson” font_container=”tag:h4|font_size:14px|text_align:center|color:rgba(0%2C0%2C0%2C0.51)” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:600%20bold%20regular%3A600%3Anormal”][vc_custom_heading text=”Daca vrei ca viitorul sa fie mai bun decat prezentul, este timpul sa faci planuri pentru viitor.” font_container=”tag:h2|font_size:30px|text_align:center|color:%230a0a0a” google_fonts=”font_family:Raleway%3A100%2C200%2C300%2Cregular%2C500%2C600%2C700%2C800%2C900|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” css=”.vc_custom_1547400008432{margin-top: 30px !important;}” el_class=”mb10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

Ideea de baza:

Astazi se practica o educatie orientata pe latura intelectuala si a performantelor scolare ale elevilor. In taberele Nahanny Camp noi invatam tinerii nu numai sa cunoasca multe, dar sa le puna si in aplicare, copiii nu doar sa stie, ci sa si fie!

Lectia de viata:

Motivatia de a invata, a se antrena, sau a face oricare alta activitate este o problema la multi copii. Credem ca motivatia este importanta pentru atingerea potentialului maxim, motivatie care sa fie 24/24 concentrare si entuziasm. In tabara de vara si de aventura cautam motivatii pentru elevi. De aceea muncim serios la acest capitol, iar copiii invata orientarea cu busola deschisa: punctele cardinale sunt punctele in care copiii experimenteaza noi laturi ale vietii.

Partea practica:

La nord: invatam sa fim sensibili, asa cum este acul magnetic: Intotdeauna alaturi de Polul Nord. Daca vad suferinta in jur, sa simta cu ceea ce vad. La fel este si cu bucuria. Compasiunea inseamna sa fii alaturi de cineva in suferinta sa. De aceea purtam cu noi in rucsac o ciocolata, o bomboana sau o carte cu povesti pentru micutii pe care-i intalnim in satele uitate de vreme.

La sud: invatam sa acceptam provocarile. La sud este Capul Bunei Sperante. Acceptam provocarile si nu ne pierdem speranta ca vom izbandi. Pana la o anumita varsta mediul favorabil invatarii este acela care „constrange” tanarul sa adopte o cale, o directie sau un sens al actiunilor sale. Prin solicitari potrivite cu mediul natural, orice provocare genereaza intrebari si raspunsuri.

La est: invatam sa fim increzatori si rabdatori. Increzatori intr-un rasarit al soarelui pe directia potrivita din viata si putin mai rabdatori in… asteptare. Ne concentram asupra faptelor noastre, nu asupra modului in care ne vad ceilalti. Copiii sunt atrasi de persoanele stabile si puternice, care nu asteapta de la ceilalti o confirmare a modului in care se manifesta. Cautam sa nu ne comportam maimutareste, copiindu-i pe altii. De asemenea, descoperim ca parerea cuiva despre tine nu trebuie sa devina convingerea ta. Trebuie doar sa muncesti mai mult… ca uneori notele nu iti descriu nici personalitatea si poate nici potentialul tau.

La vest: invatam sa gandim si apoi sa actionam. La vest soarele dispare. Gandim si apoi actionam, ca sa nu „apunem” inaintea vremii. Gandirea este necesara deoarece sentimentele falsifica dovezile. Intre faptele si gandurile copiilor se da permanent o lupta. Cuvintele si faptele sunt mai intotdeauna cu un pas inainte gandurilor. In taberele noastre una dintre marile provocari este sa le sincronizam.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]